מדיניות זו משלימה ומשלבת בהתייחסות את תנאי השימוש של אתר יריד החשמל

משלוח חינם

יריד החשמל מספקת משלוח רגיל בחינם על כל ההזמנות – מינימום של 6,999 ש"ח לא כולל פירוק דלתות, בערי חדרה וגדרה תוספת של 100 ש״ח עבור המשלוח.

יעדי משלוח ומהירות

יריד החשמל שולחת לכל מקום בישראל, ולכל שטחי הרשות (בכפוף להוראות הבטחון ותיאום מראש). כלל תראה אפשרויות משלוח מרובות עם מועדי משלוח משוערים, כך שתוכל לבחור את האפשרות המתאימה לך ביותר. שים לב שרוב מהפריטים אינם מתאימים למשלוח מהיר .- משלוח מזורז אינו זמין גם עבור משלוחים בשטחי A ו-B בגשה המערבית;

החזרות חינם ל-14 יום

משלוח חזרה מכל מקום בישראל הוא תמיד בחינם. אם אינך מרוצה ב100%- מהרכישה שלך מ-יריד החשמל תוכל להחזיר את הפריטים הזכאים שלך לקבלת החזר מלא תוך 21 ימים מרגע הרכישה. פריטים המצוינים כסחורה במכירה סופית נמכרים כפי שהם ואינם זכאים להחזרות. החזרות חייבות להיות ללא שחיקה, במצב שקיבלת אותן, ובאריזה המקורית. חלק מהפריטים נשלחים עם תג אבטחה צמוד. סחורה שהוחזרה ללא תג האבטחה המקורי צמוד או תג פגום עשויה שלא להיות זכאית להחזר. למידע נוסף על החזרות, עיין באפשרויות ההחזרות שלנו. לחץ כאן כדי להתחיל את החזרת השירות העצמי הקלה שלך. אם קיבלת סחורה פגומה, פגומה או שגויה, אנא פנה אלינו. שים לב שבדרך כלל לוקח כ5-10- ימי עסקים עד שהחזרתך מגיעה למרכז המימוש שלנו ותעובד להחזר. לאחר שנקבל את ההחזר המתאים ונאשר את ההחזר, יריד החשמל תזכה את שיטת התשלום המקורית שלך. בהתאם למוסד הפיננסי שלך, אנא המתן 2-10 ימי עסקים נוספים עד שהזיכוי להחזר יועבר לחשבון הבנק או כרטיס האשראי שלך.

חילופים

יש לך גם אפשרות להחליף פריט זכאי במקום להחזיר אותו תמורת החזר. סחורה במכירה סופית נמכרת כפי שהיא ואינה זכאית להחלפה.

עיבוד חליפין

עיבוד ההחלפות שלנו כרוך במערכת ייחודית להעברת כספים מכיוון שאנו רוצים שתקבל את הפריט החדש שלך מהר ככל האפשר. עליך להחזיר את הפריט המקורי במצבו המקורי ובאריזה המקורית תוך 14 ימים ממועד ההחלפה. אתה תקבל כל החזר המגיע לך ברגע שנקבל את הפריט המקורי שהוחזר. אם הפריט המקורי לא יתקבל תוך 14 יום, יריד החשמל תחייב את אמצעי התשלום המקורי או את אמצעי התשלום המקורי שלך) אם השיטה המקורית אינה זמינה (עבור עלות הפריט המקורי) בניכוי כל החזר המגיע לך אם הפריט החלופי עולה פחות. אם תחזיר מאוחר יותר את הפריט החלופי, יינתן החזר עבור אותו פריט (בניכוי דמי משלוח מההזמנה המקורית).

יש לך שאלה?

מטלבט/ת ורוצה עזרה? לחצו כאן